Sweet Little Cupcake
D'Owner!




Entries About Linkies Stuff

Annyeonghaseyo.Welcome ! You've dropped in my Wonderland. Be nice here and copycats not allowed. Thank you :) |Facebook |Twitter |





Tagboard!

I do not follow back but if I LIKE your blog , I'll follow back and LEAVE your URL blog at my tagboard






Credits!


Template: Nurul AtiQah
Edited By: TasHa_TrisHa
Others:   


besok last EXAM :)

                                                             Tumblr_mbgl1vyrxl1qj3heko1_500_large
           c0meynye kau ayam pendek ..

 assalammualaikum ... anyeonghaseyo .. halo halo ..
lama tasha xupdate blog kan kan .. tasha sibuk duduk belajar .. biasa lah budak PMR .. hehe..
besok last exam .. tak sabar nak MERDEKA  hahaha.. besok paper math 1&2 .. Kh ..
harap harap tasha dapat buat math..   dear math plz be nice for me tomorrow ..
0wkey lah setakat ini sahaja .. tasha nak pergi study math+KH for tomorrow..
see u guy .. bye-bye .. ppyyoongg ~~~